Első könyvemről

Érezd magad jól itt, kedves látogató! Nézelődsz? A nejem is így szokott nézni, amikor későn érek haza. Most azonban van egy kis előnyöm. Te nem ismersz engem. Nem kell izgulnom, hogy bejön-e a szövegem, vagy sem. Nem baj, ha nem. Otthon sem szokott. Kicsit kikapcsolódni jöttél? Én is azért járok ide. Igen.
Ilyenkor a nejem kénytelen kikapcsolni a kutyaláncot. Nem panaszkodom. Elég sűrűn levisz sétálni. Néha ugatok, de csak kicsit. És feleslegesen. Közelítünk a természethez. A tévében is egyre több állatot látni. Én társasházban lakom. Több állat nem fér el ott rajtam kívül. Azért csak bátran. Etetni lehet engem. Nem vagyok éhes, de éhezem … az emberibb szavakra, mint Te is.

Feel well here, dear a visitor! Do you look around? My wife like this usual, when I get home late. I have a little benefit however now. You do not know me. I do not have to be anxious about whether my text comes in, or neither. Not trouble, if no. At home usual. To relax a little bit you came? I come here frequently because of that. Me, too. Yes.
At this time my wife obliged to disable the dog chain. Can't complain. Rather densely takes down to walk. I bark sometimes, but only a little. And unnecessarily.
We approach the nature. To see increasingly more animals in the telly. I live in a condominium. More animals do not find room on me there without. Because of that only valiantly. It is possible to feed me. I'm not hungry, though hunger … onto the more human words. Just, you too.

2011. július 22., péntek

Hapsi-bácsi fokozza


Jó napot kívánok!

Bejöttem, mert láttam, hogy az ajtó fölé ki van írva, reklám-marketing. Én a reklámok miatt járok most itt. Kérem, önök túlzásba estek. Nem a mennyiségre gondolok, hanem…tetszik tudni, a mennyiség mindig a minőség rovására megy. Ez mindennel így van. Például a házban, ahol lakom, a másodikon X-éknél hét gyerek van, de most nem is ezt akarom elmondani.


Két dolgot említenék csak. A gyümölcslevet és a fehérséget. Ne hadonásszon! Mi az, hogy ne itt reklamáljak? Akkor minek írták ki az ajtó fölé? Reklámügyben reklamálok! Folytatom. Akkor is, ha még egy marékkal bevesz abból a fehér tablettából. Emlékszem, tavaly az volt a szlogen, hogy száz százalék gyümölcs. Idén pedig maguk szerint most még gyümölcsösebb. Kedveseim! Matematika. Nem tanulták? Száz százalék felett csak a múlt rendszerben lehetett teljesíteni.


Erről jut eszembe a volt főnököm, és a volt kollégáim. A munkahelyen már csúcsjáratban pörögtünk, de a főnök szerint fokoznunk kellett volna a tempón. Ettől kiborultunk. Egészen a kapunk kívülre. Azóta üres a csarnok. Na, most már van mit fokozni, de nincs kivel. És akkor megint ott tartunk, hogy a gyümölcslében van ízfokozó is.


A mosópor tavaly már abszolúte fehérre mosott. Idén viszont állítólag még fehérebb lesz mosás után a ruha. Na, ez már vakít. Annyira fehér. Elvakítanak. Kérem, én tanultam fizikát. A fehérben az összes szín benne van. Ha valamit agyon mosunk, kimosunk belőle mindent. A színeket is. A telt-fehér több, mint a tejfehér. A világ sajnos a tejfehér felé halad. Pedig ma már a tudósok is megállapították, hogy a tejet a tehén a boci számára termeli, nem az embereknek. Állati nem?


A sportolók, szegények nem doppingolnak, csak nyerni szeretnének. A célszalagot szeretné mind átszakítani. Sajnos az ínszalag sokszor előbb szakad. Isszák a még gyümölcsösebbet, és a tejet. A vizsgálat meg rátalál az ízfokozóra, vagy mifenére. Ettek volna inkább eredeti gyümölcsöt. Azt viszont az alkoholszonda mutatná ki. Kell nekünk ilyen precíz műszer? Végülis, minden egyre érzékenyebb. Túlfokozott. Hová ez a nagy rohanás?


Tessék kérem mérsékelni. A reklámokat. Esetleg kevésbé túlozni, ha lehet. Az alma legyen alma, a fehér pedig csak egyszerűen fehér. Ne vakítson. No, de nem fokozom tovább, mert a végén még magánál is szakad a cérna, vagy valami. Mi az? Altatót vett be, hogy ilyen furcsán mosolyog rám? Na, mindegy. Akkor szép álmokat!


A viszontlátásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése