Első könyvemről

Érezd magad jól itt, kedves látogató! Nézelődsz? A nejem is így szokott nézni, amikor későn érek haza. Most azonban van egy kis előnyöm. Te nem ismersz engem. Nem kell izgulnom, hogy bejön-e a szövegem, vagy sem. Nem baj, ha nem. Otthon sem szokott. Kicsit kikapcsolódni jöttél? Én is azért járok ide. Igen.
Ilyenkor a nejem kénytelen kikapcsolni a kutyaláncot. Nem panaszkodom. Elég sűrűn levisz sétálni. Néha ugatok, de csak kicsit. És feleslegesen. Közelítünk a természethez. A tévében is egyre több állatot látni. Én társasházban lakom. Több állat nem fér el ott rajtam kívül. Azért csak bátran. Etetni lehet engem. Nem vagyok éhes, de éhezem … az emberibb szavakra, mint Te is.

Feel well here, dear a visitor! Do you look around? My wife like this usual, when I get home late. I have a little benefit however now. You do not know me. I do not have to be anxious about whether my text comes in, or neither. Not trouble, if no. At home usual. To relax a little bit you came? I come here frequently because of that. Me, too. Yes.
At this time my wife obliged to disable the dog chain. Can't complain. Rather densely takes down to walk. I bark sometimes, but only a little. And unnecessarily.
We approach the nature. To see increasingly more animals in the telly. I live in a condominium. More animals do not find room on me there without. Because of that only valiantly. It is possible to feed me. I'm not hungry, though hunger … onto the more human words. Just, you too.

2011. július 22., péntek

Hapsi-bácsi beteglátogatóban


-Jó napot kívánok!

A nagybátyámat keresem! Ebben a kórteremben van? Már látom, ott van a sarokban. Megyek is hozzá, csak előbb megpróbálok eljutni az ágyáig. Még hogy kórterem! A kór, az stimmel, de ez egy lyuk. A buszon idefelé nem voltak ennyien. Mennyi beteg? Látogatók is? A színük nem sokkal jobb, mint akikhez jöttek. Most mit morognak? Dehogy a megvilágítás. Itt az nincs is.


Na, csakhogy ideértem. Kedves bátyám. Te mondd csak, miért nem használnak itt emeletes ágyakat? Több lenne a hely. Ugyan már, aki nem tud kimenni, az fekhet felül, annak nem mindegy? Felfekvés, igen. Most látom, hogy nézel ki? Ha nem integettél volna, amikor beléptem, meg sem ismerlek. Ajaj! Te se engem? Csúnya baleset lehetett, ha nem emlékezel rám. Amnézia? Látod, ezért nem jó kórházban lenni! Annyi minden ragályos nyavalyát elkap az ember. Na, de mesélj, mi történt? Közben kipakolom, amit hoztam neked. Náncsi néni küldött velem egy tál birsalmasajtot. Tudom, hogy nem szereted, de én igen. Ne félj, nem hagyom itt. Én mondtam neki, hogy ezt küldjön.

Milyen ebéd? Itt nem adnak? Ne szédíts. Te soha sem ettél sokat. Elég kell, hogy legyen. Különben is, azt már otthon oda adtam a gyerekeknek. Igen, előbb haza mentem, és csak utána ide. Volt rá időm. Ha azonnal utánad jövök, előbb érek be, mint te. Mondjuk, jobban jártál volna, mert akkor foglaltam volna neked egy ágyat. Ez szerinted ágy? Ne bolondozz, ennek kereke van, mintha bármelyik pillanatban el akarnának tolni innen máshová. Igaz is? Az más. Rakass rá rendszámot, mert holnap is jövök, és akkor könnyebben megtalállak. Add be nekik újításnak. A rendszámdolgot. Pluszbevétel a kórháznak. Előtte szólj azért, vagy tudod mit? Itt van az unokaöcsém névjegykártyája. Minek, minek? Ott van rajta, nem látod? Rendszámtáblákat gyárt.


Már megint integetsz? Minek? Itt vagyok már. Másról nem tudok, hogy jönne hozzád. Kinek? A feleségednek? Szegénykém, nagyon rosszul lehetsz, hiszen te agglegény vagy. Furcsa, miért suttogsz? Most látom, maga nem is a nagybátyám! Legközelebb ne integessen nekem! Még jó, hogy a sört nem adtam oda. Milyen nővért hívjak? Hagyjon már, nem vagyunk rokonok, különben sincs nővérem. Szép dolog, na! Itt mindig összekeverik a betegeket? Csoda, ha nem nagyon jönnek látogatni az emberek? Kujtorogjon itt órák hosszat, mire megtalálja a rokonait? A látogatási idő meg lejár közben. Ide sem jövök többet! Legalábbis a saját lábamon biztosan nem!


A viszontlátásra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése